برنامه مطالعاتی متوسطه دوم 12 انسانی(سال تحصیلی)

برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن (7 الی 13 بهمن)

برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن

دوازدهمی‌ها سلام!
امیدواریم بعد از گذشت اولین آزمون آزمایشی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی، با وجود خستگی‌های نیمۀ راه شروع تازه‌ی دیگری داشته باشید.

آنچه در فایل‌های ضمیمۀ صفحۀ برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن می‌بینید فایل‌های بارگذاری شده از امتحانات نهایی سال‌های گذشته تا سال 1402 در سه درس عمومی (فارسی دوازدهم، دین و زندگی دوازدهم و زبان انگلیسی دوازدهم) است.

سه نوبت مطالعاتی حاضر برای این سه درس عمومی، تنها نمونه‌ای از نشان دادن اهمیت این دروس برای غافل نشدن شما از تاثیر امتحانات نهایی در نتیجه کنکور شما است. بنابراین بهتر است شما از نوبت‌های مطالعاتی زیر برای موفقیت در سایر دروس‌ امتحان نهایی نیز الگوبرداری کنید.

فارسی (3). 90 دقیقه

“درس 10 و گنج حکمت + درس 11 و شعرخوانی”

مطالعۀ واژه‌نامه و جزوۀ دبیر + بررسی

زبان انگلیسی (3). 60 دقیقه

درس 3 (تا صفحۀ 79). مطالعۀ کتاب درسی و جزوۀ دبیر + بررسی سؤالات امتحان نهایی این

دین و زندگی (3). 75 دقیقه

درس 8 و 9. مطالعۀ متن کتاب درسی و جزوۀ دبیر + بررسی سؤالات امتحان نهایی این درس

  • در اینستاگرام مشاوران آموزش ویدیوهایی از مؤلف و مدرسی نام آشنا در علوم انسانی ـ جناب آقای وحید تمنا ـ با بررسی اهمیت امتحانات نهایی و چگونگی کسب موفقیت در امتحان نهایی بارگذاری شده و ادامۀ آن در هفته‌های آینده بارگذاری می‌شوند که می‌توانید با دنبال کردن این صفحه، ویدیوهای مشاوره‌ای را پیگیری کنید. برای مشاهدۀ صفحۀ اینستاگرام مشاوران آموزش کلیک کنید.

آنچه شما دربرنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن می‌بینید :

  • پیشروی دروس پایه 10.11 و درس‌های پایه دوازدهم در برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن از برنامه هفتگی است.

    همچنین آنچه مهم است در برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن بدانید و انجام دهید «مطالعۀ ضمیمۀ 2 از کتاب تاریخ جامع کنکور مشاوران (مطالعۀ جدول نام کتاب‌ها، ویژگی‌ها و ارتباط‌شان با تحولات تاریخی در هر سه پایۀ تاریخ) + انجام کار مهارتی عربی از کتاب جامع کنکور این درس است (تست‌های درک مطلب برای کسب مهارت در این مبحث)»

    یادتان نرود فایل‌های ضمیمۀ امتحان نهایی را دانلود کنید!

برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن

برنامه مطالعاتی دوازدهم 2 بهمن
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید