برنامه مطالعاتی متوسطه دوم 12 انسانی(سال تحصیلی)

برنامه مطالعاتی پایه 12 هفته اول مهر (1 الی 7 مهر)

برنامه مطالعاتی پایه 12

توضیحات برنامۀ مطالعاتی مهر ماه ـ کنکور 1403

شروع تب و تاب مهر ماه و هم‌زمان یک سال نزدیک‌تر شدن به روزهای دانشجویی‌تان را به همۀ شما انسانی‌ها شادباش می‌گوییم.

نکاتی که لازم است در اجرای برنامۀ مطالعاتی مهر ماه بدانید را مختصرا برای‌تان آورده‌ایم:

  1. در هفتۀ اول مهر ماه با توجه به هیاهوی ابتدای سال تحصیلی دروسی که از پایه دهم و یازدهم در برنامه جای داده‌ایم، سهم بیشتری را در طول هفته و آخر هفته به خود اختصاص داده است.
  2. از همین ابتدا به خاطر داشته باشید که در نوبت‌هایی که تست‌زنی و پرکاری تستی دارید؛ هر تستی که به اشتباه پاسخ می‌دهید را علامت‌دار کنید تا در ایام مرور و جمع‌بندی به تست‌های علامت‌دار (هایلایت شده) برگردید و نکات را با حل دوبارۀ آن تست‌ها به یاد آورید.

در نوبت مطالعاتی دوم در تاریخ 1 مهر ماه، «نگاهی کلی به کنکور تاریخ» را برای‌تان آورده‌ایم که منظورمان مطالعۀ صفحۀ 399 و 400 از کتاب تاریخ جامع کنکور مشاوران است تا با نگاهی به این صفحات، بینش‌ گذشته‌تان مبنی بر حفظی دانستن تاریخ را تغییر دهید.

3. در اولین نوبت مطالعاتی تاریخ 2 مهر ماه، «مطالعۀ فصل صفر ریاضی» وجود دارد که لازم است برای دسترسی به این مبحث فایل ضمیمه شدۀ زیر را دانلود کنید.

 

هر چه از اهمیت مطالعۀ این فصل بگوییم کم گفته‌ایم؛ چرا که مطالعۀ این فایل شامل مباحث پایه‌ای لازم از پایۀ نهم برای شروع مطالعۀ مبحث معادلۀ درجۀ دوم در پایۀ دهم است. (یادآوری از پایۀ نهم: اتحادهای جبری و عبارت‌های گویا)

4. در هفتۀ اول برنامۀ مطالعاتی درس‌های «اقتصاد، تاریخ (1)، ریاضی و آمار (1)، جغرافیا (1)، علوم و فنون ادبی (1)، جامعه‌شناسی (1)، منطق، عربی (1) و روان‌شناسی»، در برنامه وجود دارد و از هفته دوم با افزایش ساعت مطالعه سایر دروس پایه و دوازدهم نیز اضافه خواهند شد.

5. مجموع ساعات مطالعۀ هفتۀ اول برنامۀ مطالعاتی هدفدار، نزدیک به 30 ساعت است که هم برای کسانی که از مهر ماه می‌خواهند شروع به مطالعۀ کنکوری کنند؛ ساعت مناسبی است تا ذهن‌شان گرم و آماده شود و هم برای کسانی که فرصت مطالعاتی تابستان را به خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

موفق باشید

برنامه مطالعاتی پایه 12
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید